Návod Tvorba DMT 1 Importovat data do Kokeše. soubor - import - import dxf 2 Exportovat z Kokeše do atlasu. aplikace - výškopis - export do DMT Zaškrtnout: nevytvářet soubor spojnic, výkresy, řídící body, kontrola polohy body s výškou, OK. 3 V atlasu nový projekt. 4 Generovat síť. DMT - úlohy nad DMT - operace s modelem - generace modelu terénu Nastavení: formát: Kokeš. Vlastnosti nastavení: přiřadit bodům nová čísla pro odborníky: zaškrtnuto: konverze dat, převod bodů, přepsat dupl. názvy, setřídění - spirálové, generace sítě, řídící body, generace pov. hran, optimalizace sítě, optimalizace okrajů 5 Generalizovat model. DMT - úlohy nad DMT - operace s modelem - generalizace Provádět na novém modelu, jinak vše nechat. model - hladký, tolerance xy - 10, tolerance z-0.35, násobek - 8 TAKTO SE MI TO ZDÁLO NEJVHODNĚJŠÍ 6 Oprava reliéfu. DMT - úlohy nad DMT - operace s modelem - oprava reliéfu Zas na novém modelu. 7 Oprava modelu. Ručně vymazávat body, není jich moc. 8 Výpočet vrstevnic. DMT - úlohy nad DMT - výpočty - výpočet vrstevnic vlastnosti - výška vrstvy 1 nebo 2 metry, nevím jak to má být, je to rozestup vrstevnic. Profil - u toho si nejsem vůbec jistý jak se přesně dělá 1 Vytvořit polygon. objekty - vložit objekt - polygon Zaškrtnout MODELOVÁ soustava souřadnic. 2 Vlastní řez. Označit polygon. řezy - vložit - sestavy řezů pomocí průvodce Dělá se podélný řez. Dál by to mělo stačit odklikat, nevím co by se tam mělo jinak nastavovat. 3D pohled na model 1 3D - pohledy. DMT - úlohy nad DMT - 3D pohledy Otevřít pohled a zaškrtnout prostřední: Použít stejnojmenný projekt s dokumentem Kresu. 2 A tady si pohrát se vším co jde Mé nastavení pozadí : nemám mlha : 9500-13006 je dobré si při zkoušení mlhy nastavit nějakou křiklavou barvu až potom jí změnit na bílou nebo šedivou osvětlení : 87 a 29 Pokud se lepí obrázek je dobré ho udělat poloprůhledný, jinak nebudou kopce vrhat stín. 3 Soubor - export do souboru BMP Animace 1 animace - poloha - animace Pro animaci okolo DMT musí být zapnuty kamery H a V. Počet snímků asi 200. Potom ZAPSAT. 2 Animace - záznam - do .AVI ze souboru .ARD.